Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Μονόπρακτο

Εσείς εκεί;  Σας ικετεύω, συγχωρείστε μου την ενόχληση. Τούτη η απρέπεια, ας πάρει χάρη. Κι η δουλοπρέπειά μου -όχι, όχι- θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προκλητική για την αξιοπρέπειά σας. Μα σας παρακαλώ, θα μπορούσα να σας δανειστώ λίγη πνοή; 

Μάλλον να δώσεις, έπρεπε, σ' αυτήν ένδεια...

Θα μπορούσα να δανειστώ μια τόσην δα ανάσα, ένα φύσημα; Πρέπει να φτάσω σε έναν πλανήτη αλλότριου γαλαξία. Με περιμένουν.


Θα δεις, λοιπόν, πως δεν σε περιμένει κανείς, άνθρωπέ μου. Να μη με πάρεις ελαφρά. Έξι γατίσιες ζωές έχω χάσει πλέκοντας κόμπους και ψιθυρίζοντας προσευχές. Εισέβαλαν, βλέπεις, κάτι αποτρόπαιες σκέψεις στον νου μου,πάνω που έφτανα την ομοίωσιν: ένα σύντομο καλοκαιρινό βράδυ ή μια κούπα κρασί στο πεζοδρόμιο -τέτοια αμαρτωλά πράγματα!

Άσε με να φύγω. Με περιμένει η αγάπη που μπορούν να μου διδάξουν μονάχα οι ατελείς. 


Δεν υπάρχουν σχόλια: